Creëer on-weer-staan-bare business content
online aanwezig zijn
Hoe zit het eigenlijk met jouw online aanwezigheid? Ben je goed zichtbaar, en... op de juiste manier? Ik deel met jou de geheimen van een goede online & social strategie, waarmee je dóór kan.
Je merk als ondernemer overbrengen en groot maken, zit hem verrassend genoeg in de details. Je bindt jouw ideale klant aan je, doordat je waarde biedt. En juist die waarde is wat jou uiteindelijk óók de expert maakt in jouw vakgebied. Dit betekent dat jij dat je precies weet welke vragen, twijfels, angsten en behoeften in zijn of haar hoofd zitten en dat je dáár op inspeelt en je klanten ermee helpt. Maar… dat is niet genoeg.
Er zijn een aantal geheimen voor onweerstaanbare content en engagement. Door mijn jarenlange ervaring (ik adviseer, geef lezingen en denk mee over concepten, copy en content) voor grote merken als Hema, het Financieel Dagblad, Etos, Dirk van den Broek, Menzis en vele, vele anderen, kan ik die met je delen. Zo krijg je content waarmee je een fanbase creëert én jezelf in de kijker speelt als dé expert.
Wil jij weten...
Wat goede online en social content is voor jou als ondernemer?
Hoe je zorgt dat je een heldere content strategie hebt waar je altijd naar kunt teruggrijpen?
Hoe je een social agenda maakt en zorgt dat je regelmatig content deelt die relevant is voor jouw merk?
Wat je wel en wat je vooral níet moet delen?
Hoe belangrijk seo nu precies is?
Hoe je een eigen tone of voice creëert zonder saai te worden?
Wat zorgt voor jouw expertstatus?
Of je op alle kanalen aanwezig moet zijn en zo ja: hoe?
Of je nu wel of niet je online/social content moet uitbesteden?
Waarom ik je daarbij kan helpen
Voor o.a. het Aidsfonds was ik een tijdlang verantwoordelijk voor de online strategie, ik heb de online content strategie op de social kanalen van Sultana ontwikkeld en dacht mee over de social kanalen tijdens een reclamecampagne van Senseo. Dat zijn slechts een paar voorbeelden uit mijn praktijkervaring. Daarnaast heb ik met stressedout.nl natuurlijk ervaring in het lanceren en een eigen toon creëren van een succesvol merk.
Content Strategie Training 1: Algemeen
Tijdens een sessie van 3 uur leg ik jou uit: wat een goede content strategie nu precies is, hoe je je eraan houdt, en hoe je zorgt voor conversie.
Content Strategie Training 1: Persoonlijk
Wil je dat ik kennis deel die heel persoonlijk op jouw bedrijf is toegespitst? Dat kan. De intake daarvan duurt een uur en op basis daarvan maak ik een begroting.
Ik deed zelf content strategie voor o.a.:
Sultana, Hema, Menzis & Dirk van den Broek
Ondersteuning voor content strategie en content creatie inspiratie doe ik op basis van een uurprijs (€110), aangezien dit maatwerk is. Op basis van een intake van anderhalf uur, maak ik een begroting.
Meer informatie? Mail me via deze link en ik kom zo snel mogelijk bij je terug.
Sheila
‘Wij zijn een Stichting voor vrouwen met en na borstkanker. Vindbaarheid is voor ons van groot belang. Maar als ervaringsdeskundige op gebied van borstkanker ben ik niet thuis in contentstrategieën. Maaike is dat wel. Ze heeft ons als Stichting goed geadviseerd waardoor wij deze adviezen kunnen gaan implementeren. Dankjewel Maaike.’
Sheila van der Meeren, Stichting Supervrouw